Get Connected
  • facebook
  • twitter
  • Sign In
  • Classifieds
  • Sections

Corrections  »  News  »  Corrections

Clarification

CHARLESTON, W.Va. – In a Jan. 28 story, The Associated Press reported that Southwestern Energy expects to employ up to 400 full-time workers by the first quarter’s end. The story should have specified that some of those will be vendors...

Clarification

CHARLESTON, W.Va. – In a Jan. 28 story, The Associated Press reported that Southwestern Energy expects to employ up to 400 full-time workers by the first quarter’s end. The story should have specified that some of those will be vendors...

Correction: Jan. 17, 2015

CHARLESTON, W.Va. — The incorrect date was listed for a concert by Marshall University’s In C trombone quartet in the Bulletin Board and Church Activities listings in the Jan. 10 Saturday Gazette-Mail. The free concert will take place at ...

Correction

Based on incorrect information provided by the House of Delegates, a story in Thursday’s Gazette reported that Jill Upson of Jefferson County was the first black female Republican delegate in West Virginia history. In 1928, Minnie Buckingham...

Correction

The incorrect date was listed for the concert by Marshall University’s In C trombone quartet in the Bulletin Board and Church Activities sections of the Jan. 10 Gazette-Mail. The free concert will be held at 7 p.m. this Sunday at Cross Lanes...

Correction: Jan. 6, 2015

CHARLESTON, W.Va. — The headline was incorrect for the United Way of Central West Virginia’s Capitol Club campaign listing in the Jan. 4 Sunday Gazette-Mail. It should have read “Capitol Club campaign nears $800,000.”

Correction

An article in this week’s Kanawha Valley Neighbors section listed the incorrect dates for The Davis Creek Church of the Nazarene’s “Lights of Bethlehem” drive-through nativity. The dates and times are from 6 to 9 p.m. this...

Correction

An article in Tuesday’s Gazette misspelled the name of a Charleston preacher. His name is Rev. Ricardo Flippin.

Correction: Dec. 7, 2014

A Sunday Gazette-Mail story about Attorney General Patrick Morrisey and McKesson Corp. misstated the job title of Richie Heath. Heath is a deputy attorney general.

Correction: Dec. 5, 2014

CHARLESTON, W.Va. — An article in Friday’s Gazette on a speech by Sen. Jay Rockefeller misidentified the home state of Sen. Mike Enzi. He is from Wyoming.

Correction: Nov. 18, 2014

CHARLESTON, W.Va. — An article in Tuesday’s Gazette incorrectly described how state Supreme Court Administrator Steve Canterbury and State Police Col. Jay Smithers were dismissed from a lawsuit filed by Robert Woodruff over claims...

Top Video